torstaina, kesäkuuta 02, 2005

Värkkitaiteilija värkkien armoilla


Kaikenlaisia värkkejä niitä on värkättykin. Tuon pikkukamerankin menin suin päin ostamaan. Vaan kun oli tarvetta semmoiseen, aina mukana kulkevaan ja taskuun helposti sujahtuvaan. Mutta oli se semmoinen värkki, että ei kestänyt kahtakaan päivää, kun jo erroria alkoi pukkaamaan siihen näyttöruutuunsa. Miksi minulle aina käy näin? Joko on värkit huonontuneet, tai sitten olen syntynyt epäonnen tähtien alle. Minä kun kuitenkin olen tämmöinen värkkitaiteilija ja värkeistä on työnteko kiinni, niin soisin niitten värkkien sentään olevan kunnolla värkätty.

Ja se toinen värkki sitten, se ulkoinen kovalevy, jonne olen värkännyt kuvia, enkä muka kiireiltäni ole ehtinyt tehdä varmuuskopioita, niin kehtaa sekin alkaa oikuttelemaan. Siinä se vasta värkki on.

Vaan eipä saa valittaa, sanoi entinen blogini lukija. Siis Afrikan kuvia värkkäämään, että voi sitten viettää lomaa, kun kesällä on kiva värkätä kaikenlaista kivaa.